ما را در سایت یک سال دیگر هم گذشت و .... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: يکشنبه 7 آبان 1396 ساعت: 16:36
ما را در سایت یک سال دیگر هم گذشت و .... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 92 تاريخ: يکشنبه 7 آبان 1396 ساعت: 16:36
ما را در سایت یک سال دیگر هم گذشت و .... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: يکشنبه 7 آبان 1396 ساعت: 16:36
ما را در سایت یک سال دیگر هم گذشت و .... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: يکشنبه 7 آبان 1396 ساعت: 16:36
سی و چهار سالگی هم گذشت. یک بار دیگر هم شاهد چرخش زمین به دور خورشید بودم... اما سال دوم بدون بابا! گاهی فکر می کنم من دختر خوبی برایش نبودم. پارسال این همه بابا دور نبود... نزدیک تر بود. شاید روزی داستان خودم و بابا را نوشتم. در هر حال زندگی است دیگر و باید گذراندش.
ما را در سایت یک سال دیگر هم گذشت و .... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 85 تاريخ: يکشنبه 7 آبان 1396 ساعت: 16:36